onsdag, juli 18, 2007

Back to Elmotor

Javisst är man det.. Stället man var så nöjd med att ha sluppit nu i åtta veckor. Nu ska jag spendera hela denna veckan och två av de tre kommande där. Känns inget vidare. När dessutom Micke åkte till Colombia idag så känns det ännu tristare. Fan vad avundsjuk man är! Är riktigt sugen på att åka och se världen jag med nu.

Var i Kalmar både idag och igår, och idag hanns det även med en tur till Färjestaden och Köpstan. Jocke inhandlade ett par svarta Chuck Taylor i Färjestaden och ett par shorts i Kalmar på Carlings, jag köpte mig en tröja där. Igår köpte jag bara ett TV/Dator-kit medans Micke spenderade pengar hejvilt. Men det är klart, ska man vara borta i ett år behöver man lite nya prylar.

Nu är det bara 64 dagar kvar tills Mikaela kommer hem! :D Jaa! :D Nu återstår det bara att hitta en lägenhet att flytta in i också.. :P

1 kommentar:

Anonym sa...

dumma nbab...nu får de faktikst trolla fram en lägenhet! :D