torsdag, november 22, 2007

evigheter evigheter.

så är det. massvis med updates har gått förlorade under månaderna sedan det senaste inlägget. för det mesta har min älskade tagit upp min tid, eller jobbet, eller fotbollen, eller något annat.

något så märkligt som att jag har lyckats flytta till emmaboda har hänt. för cirkus tre veckor sen landade flyttlasset här och nu är man lite halvhemmastadd i stan. lägenheten är fin och på g att bli ännu finare. fick hem en najs soffa häromdagen och den är så go så det knappt är klokt. det du. denna flytt kom till på grund av att jag nu för tiden kan titulera mig fast anställd så då är det rätt smidigt att bo nära jobbet. mikaela jobbar ju i närheten hon med så då är det ännu bättre. cykeln till jobbet! -klapp klapp-

något häftigt som har inträffat är att jag och christer och freddy har bokat en utlandsresa, en resa som går till sydamerika, argentina, och sen vidare upp genom centralamerika, nordamerika och hem via island. ska bli riktigt jäkla skoj att genomföra! ett skönt gäng grabbar och en resrutt som låter rätt härlig! mer om det vid ett senare tillfälle.. avresedatum i slutet av februari. ska in till kalmar imorn och fixa pass och in och få mina sprutor om tre veckor. guttans!

nu ska jag ta och krypa ner i sängen bredvid min sambo! :D

nightie tightie

Inga kommentarer: