söndag, augusti 19, 2007

Soft söndag..

Söndagen har spenderats i ett lugnt tempo.. Tittade på fotboll hos Jens. Christer och David var närvarande också. City vann. Herregud, hur gick det till? Kanske inte var rättvist, men United har ju fruktansvärda problem framför mål.. Såg dom mot Reading och det var ju exakt likadant i den matchen. De kommer fram till målet men sen kan de inte peta in bollen. Jag blev imponerad av Micah Richards idag. Vilken klippa. Och han är bara 19 år! Stabilt..

Sen kollade jag en halvlek när Madesjös B-lag spelade. David spelade så man var ju tvungen att se. :D

På vägen hem kom jag att tänka på en grymt bra film! En sån där film som jag hade fördomar om innan jag sett den. Mikaela tvingade mig att titta på den. Jag trodde det skulle vara ännu en massproducerad b-film från Hollywood. Men han som gjorde den filmen är ju ett geni. Så jävla bra! Identity heter den. Precis när man tänker att jaha, då är det som i alla andra filmer härnäst, så vänder det helt och hållet och man inser att man blivit totalt bortkollrad. Mycket bra!

Inga kommentarer: