tisdag, februari 26, 2008

!Hola!

Nu sitter jag här pa Hostel Suites Obelisco i Buenos Aires och har det jeeeekligt gött! Precis druckit en 970 kubikcentimeters öl. Just det, inte ml, inte cl, inte dl, inte l, utan kubikcentimeter. Där ser man!

Efter en rätt sa jobbig flygresa, med byten och en riktigt lang och trakig resa fran Paris till Buenos Aires sa kom vi fram hela och rena, eller ja, hela iaf. Letade efter Chris och Johan och hittade dem ingenstans sa vi bestämde oss för att ta bussen in till stan och leta reda pa hostlet de bodde pa. Sagt och gjort. Vi satte oss pa en buss körd av Vin Diesel Jr, han körde nog aldrig under 90 km/h. Inte ens inne i stan. Det gick undan! Sen undrade han vart vi skulle och bad oss hoppa av. Vi hade tydligen akt för langt.. En sak ska sägas om busschaufförer i Buenos Aires! Antingen hatar de sina jobb och är fruktansvärt bittra! Eller sa är de bara arga till naturen. För fy fasen vad arg Vin Diesel Jr verkade vara pa allt och alla och inget och allt!

Vi vandrade genom sköna Buenos Aires och hittade till slut hostlet och Chris och Johan och fick oss en välbehövd dusch!! Efter det gick vi ut pa stan och käkade en, blunda Mikaela!, pizza. Den var rikligt belönad med ost och nej, jag at inte hela! Det har nästan aldrig hänt förut!

Efter lite vilande pa hostlet gav vi oss ut pa barrunda. Det slutade med en bar och nagra öl. Men det var soft och najs som fasen, sa jag är iaf nöjd!

Skriver sa fort jag far möjlighet! Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag såg pizzan! du e söt! Jag saknar dig, bra att du har roligt men du kan komma hem nu för jag saknar dig som sagt! :D Kyss