onsdag, februari 27, 2008

Varmt.. och fuktigt..

Luftfuktigheten i den här halan är rätt hög om man säger sa. Gar knappt att sova om nätterna och pa kvällarna när man är ute sa är det sa fuktigt sa kläderna bara klibbar fast och man känner sig dygnsur hela tiden.

Pa morgnarna är det rätt lugnt för da är det molnigt. Solen kommer inte fram förrän efter 13-14-tiden efter lunch. Skönt..

Har inte hittat nagan strand här!! Vi var nere i la Boca, arbetarklassomradet där Boca Juniors spelar, precis vid hamnen. Vattnet var ju ingen höjdare precis. Om det är sa i havet ocksa sa vettetusan.. Da far man bli badkruka till vi kommer till Costa Rica.
Boca ja.. Skitigt och fattigt, men när det är match kan jag tänka mig att hela jäkla omradet blir till en karneval. Stadion ligger precis mitt i kvarteren och om man inte höjer blicken i tid sa kan man ga rakt pa den utan att veta om det. Var inne och kikade, stämningen till tusen pa matchdag. Tyvärr sa spelar ju inte Boca hemma under tiden vi är här..

Nehe, nu ska jag ga och vila lite pa rummet och sen far vi se vad som händer! Hej!

P.S. Jag älskar dig Mikaela! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄH! Ni får ju ffs stanna och kolla på en match! Skärpning! :)

Anonym sa...

I Love You Tooooooooooooooo<3