onsdag, februari 04, 2009

Sol och värme

Om ett par timmar går tåget. Ska bli skönt att lämna kylan och dimman bakom sig för varmare klimat. Om två dygn så går man nere på South Beach i Miami och glassar med ett par stekarglasögon och flipflops. Givetvis använder jag mig även av badbyxor.

Träningarna har snittat över 20 man på konstgräset. Ser riktigt bra ut.

Måndagen blev ett enda långt träningspass kändes det som. Först löpning på lunchen med Grabbarna Grus, senare på kvällen var det Beep-test nere i Vissefjärda, efter det blev det "Tillbergs Hinderbana", en gren som undertecknad lyckades sätta nytt världsrekord i, 43 blankt, och efter blåmärken och skrapsår blev det en runda innebandy. Lagom start på veckan.

Nehe, jag vet inte om jag ska sitta här och slösa tid framför datorn. Bättre att drömma mig bort..

Vi lär nog få tag på en dator så någon slags uppdatering kommer så småningom. Ha nu så kul på Open!



Bild: fieldwood.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en trevlig resa! När du kommer tillbaka lär du ha blivit av med världsrekordet för Tillberg såg oerhört revanschsugen ut igår.

Anonym sa...

Själv skulle jag aldrig välja bort Nybro Open för en Karibien-resa. Aldrig!

Anonym sa...

Ha det en fin fin resa.

anniles sa...

Hej avis här snöar det och är ruggigt och kallt. Ha det så gott i värmen. Mamma