söndag, februari 08, 2009

PB&J

3 dagar i Miami har flytit pa med mycket god mat, bade typisk amerikansk, hamburgare alltsa, och typisk etnisk, pizza. Skulle jag kliva upp pa vagen har i Amerikat sa skulle den nog redan nu visa ett overslag at hoger jamfort med den svenska vagen dar hemma.

Men icke att forneka sa har jag faktiskt varit ute och lopt en gang hittills. Precis som sig bor sa tog jag mina Nikeskor, min iPod och ett par solglasogon och sprang en svang pa South Beach. Man maste ju ta seden dit man kommer. Har ar folk ute och ror pa sig stup i kvarten. Kvittar vilken tid det ar pa dygnet man ser guppande iPodlurar hela tiden.

Kul att VGIF gick till semi i Nybro Open, nu galler det att visa att forra arets finalplats inte var en tillfallighet. Vinst i ar!

Nu vankas det frukost har pa hostlet, toast med PB&J, jordnotssmor och sylt. Sliskigt varre men det smakar gudomligt. Mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckost där borta. De rika lever sitt liv! Hälsa mickan och ha de bra:)

anniles sa...

Härligt det låter. men se upp så du inte blända de andra som rör på sig. ha de gott