onsdag, augusti 19, 2009

Nedlagt?

Eftersom "den enögde gubben" börjar tröttna på att vara ensam om att tycka och tänka så får jag väl slänga upp ett par funderingar.

- VGIF slår Boda med B-laget, där har Simon helt rätt. Och jag är nästan övertygad om att Daniel Ahonen inte skulle kunna göra mirakel med Bodabruk. Den enda spelaren som har boll i sig i det laget är spelande tränaren Jocke Linder.

- Lasse Frisk och avsaknaden av kontinuitet är anledningen till att Johansfors IF inte leder Div 6 Emmaboda. Nu har de blå dock hamnat i en oroväckande formtopp, kan bli en mycket spännande avslutning på den här säsongen!

- När börjar Lindås/L fylla laget med EIS-spelare för att klara sig kvar i Div 5? Redan nu spelar några stycken där, men om resultaten fortsätter att gå emot L/L så blir det mycket gul-svart i Lindås.

- Skägget försvann i måndags natt. Mycket tråkigt eftersom det var en match som vi spelade riktigt bra i. Om vi hade fått stryk i fredagens match mot JIF så hade det inte tagit emot lika mycket, eftersom vi inte var nära att vinna den matchen. Mot SIF så var vi det bättre laget och borde ha tagit hem alla tre poängen. (En match som för övrigt dömdes av Muhamed Tatarevic, och det må jag säga, sämre domare har jag inte skådat sen jag spelade pojklagsfotboll. Totalt inkompetent på fotbollsplanen.)

Nu blir det TV4Sport och FC Barcelona - Manchester City. Tror inte Zlatan kommer trivas så bra mot engelskt motstånd. Men vi får se. För de pengarna han kostade så måste han bara prestera!

1 kommentar:

Anonym sa...

martin jag är kär / din babe