torsdag, september 25, 2008

Träning

Hade träning idag på Widavallen. Stämningen var rätt bra med tanke på att vi för mindre än en vecka sen åkte ur femman. Får hoppas att de flesta stannar kvar nästa år. Jag lovade Chrille idag att jag skulle göra det, VGIF ska inte vara i sexan, och jag hoppas jag kan hjälpa till att få upp oss minst en division.

Imorn blir det utgång med jobbet efter en sväng på stan med Mikaela. Toffel som jag är måste jag ju erkänna att det faktiskt är roligt att gå på IKEA och kika lite. Får se om man hittar något..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att du stannar. Det var viktigt. Jag har också lovat att fortsätta minst ett år till trots bud både från utlandet och från lag högre upp i seriesystemet.

Anonym sa...

söttoffla! :D

Anonym sa...

Måste hålla med Ponta, dock tror jag att mina anbud är av högre kaliber.