söndag, september 28, 2008

Trött i benen..

Precis när det slog om till nivå 11 gav jag upp. Då fick det vara nog, man hade ju en B-lagsmatch att tänka på.. Men jag var rätt mör i mina påkar idag. Och nu har jag ett mål att kämpa mot, att slå Niklas nästa gång!

B-lagsmatchen slutade 3-1 till L/L efter en tät och rätt hård match, men ful? Nej, det tycker jag inte. Ola A fick göra B-lagets sista mål för säsongen och Samuel E gjorde debut i seniorfotbollens värld. Bra jobbat idag killar!

Såg att Markku Ahonen inte kan hålla näsan torr och hålla sig ifrån en enda diskussion.
Undrar om det fanns något liknande fall som EIS-L/L för 'några år sen' när det här med farmaravtal startades. Tror faktiskt inte det.. Gör som i England, förbjud avtalet helt.

Grattis till damlaget som lyckades vända underläge och avgöra i förlängningen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer aldrig slå mig, det vet du :)

Anonym sa...

Ur min vinkel såg det ut som att Niklas la av en halv sekund innan dig Martin. 50.26 ml/kg/min blev det för er. Här kan man kolla sitt resultat http://www.hovas-billdalp94.com/beep.htm

Anonym sa...

Varför ringde ni inte till mig så jag kunde ha varit med! Men det kanske inte gick att köra testet på repeat.... Nåja, jag hade åtminstone kunnat basta.

Anonym sa...

Mange//

Du hade ju inte ens klarat ta dig ut ur omklädningsrummet ;)