torsdag, juni 21, 2007

Midsommar!

Ja just det, midsommar stundar och allt vad det innebär. Själv ska jag fara till Öland och Köpingsvik och vara där under helgen. Slipper tält/husvagn detta året då vi ska bo i något stugliknande. Ska nog gå det med. ;)

Jag är lite besviken på mig själv faktiskt.. Jag har inte badat i år!! Dåligt. Måste bli ändring på det så därför tog jag med de nya snygga badbyxorna. De som Mikaela köpte på Hawaii och skickade med flygpost. Tack! :D

Köpte en FM-sändare till iPoden häromdan, eller har jag sagt det? Hm, tror inte det. Ska bli riktigt soft att bara ha iPoden liksom och inte behöva ha femtionio olika skivor att hålla reda på. Passar perfekt till roadtripen till Borlänge nästa helg. Det lär bli kalas!

Nu väntar jag bara på att Mikaela ska komma så jag kan säga hej då och trevlig midsommar till henne och sen drar vi till Öland! See you there!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du sa aldrig trevlig midsommar till mig! :D bara hejdå..men jag gillar dig endå..:P Puss<3

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.