torsdag, juni 07, 2007

Nationaldagen..

..firades med att jag gav min bror paket som vanligt. Varför? Det är hans födelsedag. Grattis Linus på 15-årsdagen.

Fixade äntligen bilen i måndags. Tack farfar! Har letat efter hylsan till låsmuttrarna som någon onödigt har satt dit. Jag menar vem skulle vilja sno de fula fälgarna? Nu är iaf låsmuttrarna väck och jag kan få punka när jag vill för nu kan jag byta däck igen!

Jahapp, nyss hemkommen från jobbet. Jobbade från 19 till klockan 4. Ungefär 9 timmar. Men nu är man ledig ända tills söndag kväll. Känns skönt. Hade tänkt pula med bilen imorn kväll. Först ska jag sticka och träna lite bara. Var ett tag sen man var på gymet nu.

Någon som såg fotbollen idag? 5-0, var målen snygga? Lyssnade bara på radion, hörde att Allbäcks mål var riktigt skumt. Alla trodde tydligen det var straff. Bra jobbat Island. Hörde också Sveriges kvalstatistik. 43 spelade kvalmatcher under Lars-Tommy, Lars-Roland, 34 vinster! Grymt bra. 96 gjorda mål och bara 15 insläppta. Sjukt bra! Tänk om Sverige kunde spela bra i mästerskapen också och inte bara i kvalet.. Vara bra när det verkligen gäller. Som jag. ;)

Avslutningsvis skulle jag bara vilja säga att jag saknar Mikaela hur mycket som helst. Men nu är det bara 105(?) dagar kvar tills hon kommer hem! Ja! :D <3

Inga kommentarer: