onsdag, mars 05, 2008

flygt i ba.

i eftermiddag ska vi pa besok till flygt har nere i ba. :p det ar inte manga som har varit dar! :D

lisa fixade det at oss, tack ska du ha! tva bilar ska komma och hamta upp oss vid tvatiden och sen far vi se vad som hander. :D

inatt saknade jag mikaela otroligt mycket! men snart kommer jag hem och da ar jag dar hon ar! :D <3 pa tal om sakna. christer saknar lisa, de har varit ifran varandra i tva manader nu, johan saknar sitt bagage, det försvann när de skulle till ba fran sydafrika, freddy saknar en läkarundersökning och pappa-putte saknar nog inte sa mycket för han verkar ha allt med sig. och jag, jag saknar som sagt mikaela.

nu ska vi slappa bort ett par timmar i det lite halvtaskiga vadret som ar har idag. bara 18 grader och 96% luftfuktighet! det ar lite vatten i luften. :p

ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag var på flygt i lindås idag, de du! jag saknar dig också! lite mer än alla andra! <3