lördag, juni 06, 2009

Poängtapp

Tyvärr blev det bara 2-2 för VGIF igår. 0-1 kom efter håglöst spel från min sida som jag tar på mig. 1-2 är inte mycket att diskutera. Men det kändes jäkligt skönt när Henke bredsidade in 2-2 med två minuter kvar. För att kommentera situationen i tabellen så väljer jag ett citat från en lokal bloggare "Alla slår alla men ingen slår VGIF".

Om nu Andreas "Yzerman" tar så illa vid sig när jag nämner min anledning till att inte rösta på SD så tar jag faktiskt och ber om ursäkt. Innerligt och riktigt. Precis som han skriver har han all rätt att ha sina åsikter ifred och jag ska inte lägga mig i dem.

Snart är det dags för VM i tennis. Jag hoppas att jag lyckas med en "Söderling" och tar mig till final helt oväntat. Alla som har sett mig spela har ju totalt missat att jag egentligen mörkat formen och har specialtränat på sena vardagskvällar i mörkret.

För att citera en annan lokal bloggare "Ingen.. INGEN! tjabbar med VGIF!"

Födelsedagskalas hos bror min för tillfället. 17 år på nationaldagen och här bjuds det på grillat och öl. Perfekt uppladdning inför landskampen ikväll. 3-1 till Sverige! Minst!

Och nej.. Henry är inte världens bäste. Alla vet att det är Marco Materazzi som dominerar världsfotbollen!

Inga kommentarer: