lördag, maj 19, 2007

Första inlägget

Jahapp, nu har då äntligen jag också hittat till blogghelvetet. Eller som Jens skulle sagt: Jag bloggade för tio år sen jag med!! Nog om det.

Enligt en mycket tillitsfull källa (wikipedia) var det tack vare PJ Anders Linder som vi svenskar fick upp ögonen för bloggen. Stryk borde han ha. Vad är det för fel med att skriva lunardagbok? VA!? Varför måste de döpa om det till blogg de också. Jag blir så sur. Här har jag gått i flera år och skrivit lunardagbok, sen ska de byta namn på det helt plötsligt. Nehe, det gick jag inte med på och slutade successivt publicera nytt. Nu har jag då kommit tillbaka. Helt enkelt bara för att jag kan byta åsikter. Jag är inte någon gammal nazist som står fast vid vad jag tycker bara för att jag ska vara bångstyrig. Nu när halva världen bloggar MÅSTE jag ju göra det jag med. Pöh, mainstream? My ASS! att det är. Eller jo, riktigt jävla mainstream. Men det är okej! För allt som förr klassades som alternativt är nu mainstream, så det måste finnas lite alternativt i att skriva blogg.

Nu ska jag ladda inför match i eftermiddag. Vissefjärda GoIF vs. Gullaboås IF. Är vi bara taggade så ska vi kunna ge de en rejäl omgång.

Inga kommentarer: