måndag, maj 21, 2007

Första natten på nya jobbet.

Kom hem för en timme sen ungefär. Har jobbat första nattskiftet nånsin för min del. Fast det är klart jag började vid klockan sju, så det är mer kvällskift. Imorgon börjar det riktiga nattlivet för mig. 22:18 stämplar jag in, 05:18 stämplar jag ut. Inget att klaga på dock, jobbet är helt okej, riktigt skoj faktiskt, och sällskapet med. Jag ska mest sprutmåla pumpar de närmaste veckorna så jag får in hur man gör det, och sen får vi se vad jag får hitta på sen. Idag fick jag massa färg i håret, klantig som jag är, så jag är 20 och gråhårig. Hihi.

Ska även börja hjälpa till nere i Vissefjärda vid fotbollsplanen, sätta igång vattenspridaren på morgnarna och lite liknande. Ska bli skoj det med.

Mikaela du är visst söt. Jättesöt. Fast du säger emot så är du det. :) Du kommer inte undan. :) Jag saknar dig. Mycket.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e inte söt! Jag e skitsnygg! :D:P

Simon sa...

JAAA mycket trevligt att jag har hittat till toldos blogg, denna åker direkt in bland favoriter och kommer att följas varje dag=) Blev dock lite besviken när jag såg att den var skapad efter den otroliga B-lagsmatchen nere i Norra tång, kanske hade man funnit en liten anekdot innehållande namnet brunni då;)

Hade bäst toldo