torsdag, maj 24, 2007

Sjukling

Jag har inte varit såhär sjuk på flera år känns det som. Mitt huvud känns som det ska explodera, min hals har jag så ont i så jag kan inte ens svälja, om jag tar djupa andetag gör det pissont i mina lungor, jag har febervärk i varenda led. Varför ska man vara sjuk? Och varför är inte du här och tar hand om mig Mikaela? :) Skulle ha spelat fotboll både i måndags, tisdags och idag, men det blev inget med något av det. Vet inte om jag kan spela på lördag heller. Om det är såhär som det är just nu, inte en chans. Får knapra piller och se vad som händer.
Mikaela är galen, hon har redan börjat planera inflyttningskalas, hon har inbjudningslistan klar redan. Men det finns inte ens en lägenhet att flytta in i.. :p Jaja, jag tycker det är hur sött som helst. :) Mikaela är söt. Och jag tycker om henne. <3

Nu ska jag ner till medicinskåpet och slänga i mig lite av varje. C ya.

1 kommentar:

Anonym sa...

shhh!! nu kommer folk hoppa på mig om att de vill bli bjudna ju! bah! :D jag e uppe i 32..:( hoppas inte alla vill komma...de har nya lägenheter på nbab nu! men jag gillade dem inte..jag MÅSTE ha klädkammare..! där med bastu! :D pusshej