lördag, april 11, 2009

Bodegan

Sicken kväll, va? Kanske inte överdrivet mycket folk på plats, men det var skoj åtminstone! Förfest i Vissefjärda hos Pirre och Abbe, och självklart dök de två giganterna Simon B och Johan M upp och förgyllde tillvaron för oss andra. Finns få personer som kan mäta sig med deras stjärnstatus.

EIS tycker om sitt konstgräs så mycket att de till och med åker till Spanien för att spela på underlaget. Knepigt.

Idag ska vi ut till Förlångsö och äta påskmiddag. Mums! Och vädret? Kan det bli bättre? Enda kruxet är att jag är lite småförkyld, jag hade nämligen tänkt åka inlines ut, men enligt min käre sambo så får man icke anstränga sig när man har ont i halsen eller snyter ut grönt snor. Vanligtvis brukar jag ha väldigt svårt att lyssna när hon säger så, men just idag så köper jag hennes argument.

Första förlusten för VGIF kom igår mot Torsås GoIF. Inte mycket att snacka om egentligen, första halvlek spelade VGIF lysande och tog tidigt ledningen. Andra halvlek var spegelvänt och TGOIF kunde välförtjänt vinna med 3-2.

Men nu, nu är det dags för scones! Glad påsk!

1 kommentar:

Johan sa...

Tack för dom orden kompis:)