onsdag, april 29, 2009

Slutspelsskägg

Nu när säsongen har dragit igång och segrarna ska radas upp, får man så klart inte raka sig förrän vi förlorar i serien. Förhoppningsvis dröjer det länge, så vi till hösten ser mer ut som vilda vikingar än ett gäng fotbollsspelare! Jag har redan fått till ett glest fjunigt skägg med en riktig moppemustasch. Om man har tur blir det inte förlust den närmaste tiden så skägget kan växa till sig ordentligt..

På tal om slutspelsskägg så verkar det vara stora förändringar på G inom svensk hockey..

9 kommentarer:

Linnea sa...

Som Håkan sa: "När du sitter i solen ser jag det till och med" ^^

knasibollen sa...

psst man måste vara man inte mus som du för att odla skägg...

Martin Leskovec sa...

Linnea: Haha..

knasibollen: Även en mus har någon slags hårväxt..

knasibollen sa...

ja men kalla det då inte skägg utan musbehåring......

Freddy sa...

Knasibollen: Riktigt manligt att kalla folk för saker anonymt.

Till skillnad från övriga fotbollsälskare & fotbollshatare i kommunen så vågar han iaf stå för sina åsikter.

Kollpåbollen sa...

Och vem fan är freddy??? Kan vara vem som helst för mig!!!!

Mikaela sa...

Vet man vem Martin är så vet man vem Freddy är. Vet man inte vem Martin är, hur kan man då uttala sig om honom?
Personligen tror jag att knasibollen är Katrin Zytiomierska(stavning på den) eller BlondinBella för de är de två personer jag kan tänka mig tjabbar om helt konstiga saker för att få uppmärksamhet.(och bevisligen lyckas)

/Mikaela Lundmark, Emmaboda (det kan inte vara "vem som helst")

luftibollen sa...

Lugn Mikael....

Mika sa...

:) Tomte!