fredag, januari 30, 2009

Presenter?

Mitt i hockeydiskussionens skyttegravskrig smyger systra mi upp och hugger kniven i ryggen på mig. Present på 20-årsdagen? Det kan du glömma!

Men jag tycker ändå det är kul att höra en neander.. förlåt hockeyspelares, version kring slagsmålens vara eller icke vara. Att Linnea och jag har olika åsikter i olika frågor det visste vi redan sen innan. Hon är en typisk hockeyspelare och jag en typisk fotbollspelare. Även om vi ägnar lite tid åt varandras områden ibland. Ikväll är det nämligen dags för hockey i Dackehallen igen. Hockey utan tacklingar, höga puckar och offside. Bara skoj rakt igenom. För hockey är roligt, helt klart. Ifall någon har fått uppfattningen att jag tycker hockey är tråkigt, så är det helt fel. Hockey är kul, men slagsmål på isen är helt idiotiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vadå utan tacklingar?