lördag, oktober 11, 2008

Händelsernas centrum




Efter ytterliggare ett tufft bandypass så lirade vi lite FIFA 09 hemma hos Ponta igår. Snurrfinterna var få och bensaxarna många. Ungefär så som Biggans BOIS spelar.

Idag har jag och Freddy varit i Växjö en sväng. Köpte mig en ny hockeyhjälm eftersom jag lyckades slarva bort den jag lånat av min morfar. Ajajaj.. Men mest för att äta på Subway som har så grymt god mat! Mackorna är inte från denna planet! Och massvis med tillbehör finns det och självklart dressing och självklart så mycket man vill. Så ska en macka bres!

Efter att ha sett GIS vinna mot EIS så måste jag säga att det här är inte den värsta dagen i mitt liv. Jag har varit mer ledsen vid andra tillfällen.
Och Sverige fick 0-0 mot stora elaka Portugal, förlåt lilla gnälliga Ronaldo, vilket kanske var bra. Men det hade nog varit skönare med 3 poäng.
Vart tog Viktor Elms byte vägen?
Music of the Day: Kashmir - Zitilites

1 kommentar:

Anonym sa...

jättefina bilder söt!