onsdag, oktober 22, 2008

Beckham till Milan

Ikväll är det dags att spela hockey med grabbarna från jobbet. Och jag har lyckats bli sjuk. Hade feber igår och ont i halsen, idag är det mycket bättre men man vet ju vad mamma säger: Ingen idrott om du har feber! Jag får väl ta det lite lugnt då, för hockey ska jag spela.

Champions League igår, och oj vad många mål det blev! Ett snitt på över 4 mål per match. Knappast något man ser varje dag. Såg själv Fenerbache - Arsenal som slutade 2-5. Riktigt rolig match att titta på.

På tal om CL, vad sysslar Viasat med? Tar bort de bästa matcherna från TV6 och sänder dem på Viasat Fotboll och Viasat Motor. Jag trodde att den kanalen var till för Formel1 som de redan tagit ifrån oss. Jag tror verkligen inte att Viasat får dåligt betalt från reklamintäkter så varför ska vi behöva betala än mer och skaffa oss paraboler och digitalboxrar för att få se tre kanaler? Pengar har de gott om men inte moral.

Milan fortsätter värva äldre herrar och nu ska David Beckham spela för Milanoklubben när transferfönstret öppnar i januari. Tur att den andra klubben satsar på ungt istället för avdankat och har med Davide Santoni (f.91) och Mario Balotelli (f.90) i truppen till kvällens match mot Anorthosis. Kan bli en tuff match för cyprioterna har gått bra i CL men Inter bör inte ha några problem med dem.

Inga kommentarer: