måndag, oktober 27, 2008

På måndag börjar jag min utbildning till innebandyspelare.. Förlåt brandman. Två veckors preparandutbildning och sen får jag åka med och titta på när de riktiga brandmännen släcker bränder. Efter ett tag får jag nog börja hjälpa till också.. Tanken är att jag ska bli deltidsbrandman och ha vakt var fjärde vecka, alltså måste jag hålla mig inom fem minuters radie från brandstationen så att jag hinner till stationen när ett larm går. Ser fram emot det här riktigt ordentligt!




3 kommentarer:

Anonym sa...

5 minuter...då måste du vara 50 meter från brandstationen konstant. Ska ni flytta?

//Skiten funkar ju inte...Niklas

Anonym sa...

Då vet jag vem jag ska ringa om jag råkar sätta fyr på köket. :)

/T

Anonym sa...

Hoppas verkligen du inte har fotbollspelare som yrke på visitkortet. Det kan inte bli fett på kontot